شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات نص

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی سایت نص به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به سایت نص و استفاده از پروفایل شخصی و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت نص از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت نص منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات سایت نص تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت نص اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت نص از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد انتشارات نص برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت خود در سایت نص را از طریق پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی:

انتشارات نص به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت می‏‌کند.

انتشارات نص متعهد می‏‌شود در حد امکان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

سیاست قیمت گذاری:

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه انتشارات نص مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده و به طور کلی با توجه به قیمت تمام شده تولید کتاب ها می باشد.

ثبت و پردازش سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

انتشارات نص به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری در سایت را می‌‏دهد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و پس از اتمام عملیات خرید، امکان انصراف وجود ندارد.